Obserwatorzy

czwartek, 14 marca 2013

Makijaż kobiety dojrzałej -metamorfoza dla Prestige Magazyn

Hej !

Dziękuję za wszystkie przemiłe wiadomości z życzeniami powrotu do zdrowia :)
Jeszcze niestety nie wyleczyłam się , ale zdecydowanie jest mi juz lepiej.
Pokażę Wam dziś makijaż kobiety dojrzałej , który przygotowałam specjalnie dla PRESTIGE MAGAZYN ( zapraszam na stronę ) .

Jest to propozycja makijażu kobiety dojrzałej , bo przecież makijaż nie jest przeznaczony tylko dla młodych kobiet ;)
Dzięki niemu można poczuć się młodziej i atrakcyjniej .

zdjęcie przed




zdjęcia po




Jest to jednak jeden z najtrudniejszych makijaży :skóra w pewnym
wieku nie jest już jędrna i gładka,a bardziej pomarszczona,często mocno przesuszona ,szczególnie pokryta zmarszczkami jest najdelikatniejsza część twarzy-oczy.
Niełatwo więc równomiernie rozprowadzić kosmetyki,tak aby wyglądało to naturalnie .
W makijażu kobiety dojrzalej sprawdza się zasada ,im mniej tym lepiej,więc nie pokrywamy jej nadmiarem korektorów,podkładu czy pudru.

Po kolei jak wykonałam makijaż:
-najpierw oczyściłam twarz ze wszelkich zanieczyszczeń przy pomocy żelu do twarzy
-użyłam delikatnego peelingu enzymatycznego żeby usunąć martwy naskórek
-zamiast kremu użyłam mocno nawilżającej bazy , która jednocześnie działa wygładzająco
-wybrałam podkład kremowy w swej konsystencji ,matujący gdyż cera modelki ma skłonności także do nadmiernego błyszczenia
- przebarwienia ukryłam pod cienką warstwą gęstszego korektora
-pod oczy zastosowałam korektor w pędzelku,rozświetlający,specjalnie przystosowany do okolic wokół oczu.


- całość przypudrowałam pudrem sypkim , który utrwalił makijaż , ale jednocześnie odbijał światło optycznie spłycając zmarszczki
-dodałam nieco bronzera i morelowego różu
-na powiekach znalazł się jasno szary cień w centralnej części powieki ruchomej w połączeniu z matowym beżem (uwaga przy cerach dojrzałych na mocno perłowe cienie ! są niewskazane , mogą dodatkowo podkreślać zmarszczki ) , kąciki wewnętrzne zaś podkreśliłam opalizującym pyłkiem
-zewnętrzny kącik i załamanie oraz powiekę dolną podkreśliłam brązem
(zrobiłam tez delikatnie kreskę nad górnymi rzęsami )
-linię wewnątrz oka obrysowałam cielistą kredką by "wydobyć " oko i odświeżyć spojrzenie
-wytuszowałam rzęsy
-przeczesałam i podkreśliłam brwi
-na usta nałożyłam balsam ,następnie użyłam konturówki żeby skorygować ich kształt oraz wybrałam pomadkę w ciepłym brzoskwiniowym odcieniu żeby ożywić cały makijaż



Dziękuje modelce Grażynie za to ze zgodziła się na moje malunki na jej twarzy oraz za zgodę na upublicznienie zdjęć :)

Co sądzicie o tej metamorfozie ?

Zapraszam do dzielenia się swoimi opiniami , a także odwiedzenia Prestige Magazyn  , w którym możecie zobaczyć masę nowinek z blogerskiego świata  , makijaże , modę ..-każdy znajdzie coś dla siebie :)

pozdrawiam
Ania

83 komentarze:

  1. Rewelacyjnie :) od razu twarz stała się bardziej jasna, świeża ale jednocześnie naturalna :) Brawo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Doniu za Twoją opinię :* cieszę się , że tak uważasz :)

      Usuń
  2. Bardzo kobieco i seksownie. Od razu twarz wygląda lepiej. Przyczepię się tylko trochę do makijażu oka - nie skorygowałaś opadających zewnętrznych kącików (chyba że jakiś cień się tam rzuca i to tylko takie wrażenie). Wydaje mi się, że be makijażu kąciki wydają się mniej opadające. Ale poza tym wszystko super - buzia wygląda świeżo i modelka od razu wydaje się mieć więcej energii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię i uwagę :) kąciki opadające starałam się skorygować :)być może możnaby zrobić to lepiej ??fajnie , że podoba Ci się całościowy efekt, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. moje pierwsze wrażenie? piękna kobieta :)
    i to chyba wystarczy za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie ciężko się maluje kobiety dojrzałe. do tej pory zdarzyło mi się tylko raz i trudne to było dość dla mnie. masz jakieś techniczne rady jak malować oczy? bo nie doczytałam tego. ja np miałam problem z nakładaniem cieni, bo skóra na powiekach nie za bardzo chciała współpracować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko , cięzko się maluje i trzeba się przy tym napracować. Przede wszystkim warto nie spieszyć się i starać się robić dokładnie makijaż , a powieki lekko naciagać i dokładnie wypełniac cieniami , najlepiej matowymi.

      Usuń
  7. To bardzo trudny makijaż a wykonałaś go idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna metamorfoza, jestem pełna podziwu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu świetnie wykonałaś ten makijaż!Brawo!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna przemiana, super te brzoskwiniowe usta. Sama wiem jak trudno jest malować dojrzałe Panie, szczególnie oczy. Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , nie jest to łatwe , ale ..możliwe ;) Dziękuję Gosiu , pozdrawiam :)

      Usuń
  11. również jestem pełna podziwu!!!

    Jak zacznę pracować to zakupię kilka kosmetyków i podpatrze co można zrobić aby wyglądać jak kobieta

    Będę tu zaglądać

    Pozdrowionka

    Kreska

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobrze podkreśliłaś atuty tej Pani:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od razu młodsza z 10lat:) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny makijaż, cudownie dobralas szminke która potęguje tutaj efekt świeżości. Milo się patrzy na taka prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. juz jest sesja z modelka alicja :):) zapraszam do ogladania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już obejrzałam , super :)szkoda tylko , że o mojej metamorfozie nie wypowiedziałas się JOasiu :(

      Usuń
  16. Anie! Metamorfoza jest rewelacyjna! :)
    Makijaż tej Pani wygląda bardzo naturalnie i delikatnie :)
    Rozpromienił twarz i podkreślił oczy, które dopiero w makijażu widzę - mają cudowny kolor!
    :) Gratki ;* Makijaż dla kobiet dojrzałych jest jednym z najtrudniejszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję Ci :** Twoje słowa są dla mnie bardzo ważne , jesteś profesjonalistką :)

      Usuń
  17. Bardzo pozytywna zmiany, Makijaż bardzo odmłodził panią Grażynę :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że moja mama się nie maluje, podsunęłabym jej Twoja propozycje, bo jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu , to może pokaż mamie zdjęcia , moze się skusi zeby zacząć się malować ;) makijaz czyni cuda :D

      Usuń
  19. Metamorfoza udana;) Bardzo ładny kolor szminki.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję Ci bardzo Kochana :** :)
    Jak już oisałam na Prestige, mega metamorfoza!! :) Bardzo dobra robota :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Inko , bardzo się cieszę, że tak ją oceniasz:)

      Usuń
  21. Ogromna różnica przed i po! Twarz promienieje, pięknie podkreślone usta- bardzo ładny kolor pomadki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziekuję za te słowa, a ponieważ jesteś profesjonalistką w dziedzinie wizażu to Jestem bardzo szczęśliwa , że takie masz zdanie o tej metamorfozie :):):)::)

      Usuń
  22. fajnie jej to zrobiłaś :) Świeżo i promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny makijaż, idealnie podkreśla urodę;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna metamorfoza - śliczny makijaż wydobywający naturalne piękno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak właśnie miało być : żeby podkreślić urodę i ożywićf ;)

      Usuń
  25. idealnie dopasowany makijaż do modelki / www.portrecista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz od bardzo bardzo dawna widzę naprawdę dobry makijaż kobiety dojrzałej. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olu bardzo się cieszę, że tak Ci się podoba ta metamorfoza :):):)::)

      Usuń
  27. Rewelacyjnie podeszłaś do tematu! makijaż super dobrany, nie drażniący i żucający się w oczy ale podkreślający naturalną urodę tej pani :)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Milomanio, to dla mnie wyróżnienie, że tak oceniasz ten makijaż:)

      Usuń
  28. KOBIETA DOJRZAŁA.
    Nie rozumiem zachwytu,kobieta została umalowana tak jak maluje się młode dziewczyny,tak samo dużo tapety,oczy za mocno wycieniowane ,a chodzi o to że kobieta dojrzała, mam na myśli 50+ ma mieć makijaż bardzo delikatny wręcz niewidoczny,ale jednocześnie być umalowaną i pięknie wyglądać,a to jest wielką sztuką.Młode dziewczyny nie mają zielonego pojęcia ,że makijaż kobiety dojrzałej musi być delikatny,subtelny i dobrany indywidualnie do typu urody,w pewnym wieku zasada jest taka "im mniej tym więcej".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szanowna Pani bardzo dziękuję za podzielenie się z nami swoją opinią na temat makijażu , każdy ma prawo do swojego zdania i każdemu może się podobać co innego.Pozwolę jednak sobie nie zgodzić się z Pani komentarzem, a najlepszymm dla mnie dowodem tego , że makijaż jest bardzo dobrze wykonany są powyższe opinie, także w tym od kilku profesjonalistów w zakresie wizażu.Zdaje się, że nie doczytala Pani mojego wpisu , bo właśnie wspominałam o tym , że w makijażu kobiety dojrzałej kosmetyki i ich ilosc dozuje sie bardzo oszczędnie i z wyczuciem.Makijaż jest jak najbardziej dobrany indywidualnie:) i nie zgodzę się takze z tym, ze każdy makijaż kobiety dojrzałej powinien być typu no makeup-jak sami Pani zauważyla makijaż dobiera się indywidualnie:):D

      Usuń
    2. Trudno uwierzyć, że ten anonimowy komentarz napisała rzeczywiście "kobieta dojrzała" Skoro "pojechała" przestarzałymi podręcznikowymi stereotypami.. Nie masz pojęcia jak dzisiaj wygląda kobieta po 50tce. I o tym, że nadal każda z nich ma odrębny, styl i indywidualne potrzeby - także "makijażowe"

      Usuń
  29. Bardzo udany make-up :) Dobrze dobrana kolorystyka dla tej pani.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna metamorfoza, wygląda dojrzale, a nie jak klaun, co często się zdarza przy wykonywania makijaży na starszych osobach :) Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastycznie!

    Podoba mi się dobór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna metamorfoza, cienie idealnie dobrane, bardzo delikatny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Specjalizuję się w makijażu kobiety dojrzałej. Makijaż jest świetny, powinnaś jednak optycznie podnieść zewnętrzny kącik oka poprzez inną technikę nałożenia cieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz i uwagę:) jest to makijaż sprzed roku prawie więc teraz wykonałabym inaczej cieniowanie ;) pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie opinii.
Na pewno odwiedzę również Twoj blog , zaproszenie jest więc zbędne :)
Jeśli podoba Ci się mój Kolorowy Swiat to zostań w nim ze mną na dłużej i zaobserwuj.
Pozdrawiam Cię