Obserwatorzy

piątek, 11 kwietnia 2014

ZIEMIA EGIPSKA BIKOR-recenzja


Hej wszystkim!

Dawno mnie tu nie było i makijaży ostatnio mało..przepraszam Was!
Dzis jednak wracam z postem dotyczącym mojej opinii o kultowym już kosmetyku- Ziemi Egipskiej marki Bikor.
Ziemi używam od jakiś 2lat, więc mogę się już wypowiedzieć na jej temat.
Moja jest w wersji dla mężczyzn(co mi absolutnie nie przeszkadza)Ma jaśniejszy nieco odcień od tej uniwersalnej, a poza tym nie różnią się działaniem.




Kilka słów od producenta z oficjalnej strony BIKOR

"Bikor Ziemia Egiptu ze względu na swój bogaty i dopracowany skład jest niezastąpionym kosmetykiem upiększającym i jednocześnie pielęgnującym. Jej imponująca formuła została stworzona ponad dwadzieścia lat temu, stale podlega udoskonaleniom zgodnie z najnowszymi osiągnięciami z dziedziny kosmetologii. Produkt bardzo szybko zyskał miano kultowego kosmetyku.
Bikor Ziemia Egiptu daje nam możliwość manipulowania kolorem, co pozwala modelować twarz, ukryć niedoskonałości, przebarwienia oraz nadać naszej skórze promienny i zdrowy wygląd. Jest inteligentnym kosmetykiem, który dopasowuje się do każdego typu cery, a wykonany makijaż przez wiele godzin nie wymaga poprawek"

Moja opinia 

Opakowanie
Kosmetyk otrzymujemy w solidnym estetycznym opakowaniu z lusterkiem,zapakowanym dodatkowo w kartonik(ktorego już dawno nie posiadam) 
Moja ziemia "lądowała"już nie raz na podłodze,a jednak opakowanie wytrzymało jak i sama ziemia również:) 



Kolor
Kolor ziemi określiłabym na rdzawy.
Fotka poniżej przedstawia maksymalny efekt jaki można uzyskać, poniżej bardzo delikatny, muśnięcie.




 Pasuje do większości karnacji,za wyjątkiem tych bardzo jasnych tak jak moja.
Dla siebie  stawiam na chłodne odcienie brązu(takie posiada np Bahama Mama The Balm), jednak ziemię również czasem używam na sobie w minimalnej ilości,  tak by kolor nie odznaczał się za bardzo.Gdybym mogła stworzyć dla siebie ideał to bylaby to ziemia,  ale w kolorze Bahamy;) 
Przepięknie wygląda na cerach bardziej opalonych!
Kolor jest bardzo mocno napigmentowany, stąd uważam,  że nie jest to kosmetyk najprostszy w obsłudze,   łatwo z nim przesadzić.
Jednak, gdy nauczymy się go używać możemy uzyskać efekt zarówno delikatny jak i bardzo mocny,zależnie od potrzeb.
Z racji dużej pigmentacji nie potrzeba go użyć dużo by uzyskać zamierzony efekt, stąd duża wydajność. 

Konsystencja 
Prasowany puder( według producenta krem w kamieniu wyrównujący koloryt skóry)o bardzo zbitej konsystencji,dzięki czemu nie pyli się podczas aplikacji.
Wpływa to też na jego dużą wydajność.

Działanie
Kosmetyk idealny do konturowania twarzy, matowy, bez żadnych drobinek.
W przypasku ciemniejszych karnacji można używaż go na całą twarz, ma właściwości odzywcze,pielęgnujące skórrę.
Latwo blenduje sie.

Niesamowita trwałość na skórze!



Skład dla zainteresowanych (koloryt podkręcony by było widać lepiej napisy)




Cena 
Wysoka,  ok 150zł 

Dostępność 
Online -sklep firmowy BIKOR ,   Sklep z kosmetykami Ladymakeup i inne

Kilka  moich przykładowych makijaży z użyciem ziemii egipskiej










Podsumowanie 
Jest to świetny kosmetyk i jak najbardziej rozumiem fenomen tego produktu:) gości on w wielu wizażowych kufrach :) 

Szczerze mówiąc żaden jeszcze bronzer nie zrobił na mnie takiego wrażenia jak Ziemka Egipska i poleciłam ją już niejednej koleżance i każda jest zachwycona :)

Serdecznie polecam wypróbować i nie zrażać się pierwszymi nieudanymi próbami aplikacji;) 

Jestem ciekawa Waszej opinii o Ziemi Egipskiej:) 

Obiecywałam konkurs makijażowy,ale musicie jeszcze uzbroić się w trochę cierpliwości....

Pozdrawiam wiosennie !!!

Ania 


28 komentarzy:

  1. Swego czasu bardzo chciałam kupić tą ziemię, ale naczytałam się opinii, że jest ona trudna w obsłudze i nie nadaje się za bardzo dla bladziochów, więc spasowałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla bladziochów polecam bardziej odcień Bahamy Mamy The Balm:) Ziemia moim zdaniem nie należy do najłatwiejszych w obsłudze i łatwo można przedobrzyć, ale wystarczy dłużej poużywać i potrenować i można uzyskać delikatny efekt:)

      Usuń
  2. no piękna jest ta ziemia egipska. Mam bardzo jasną karnację, ale na szczęście dobrze sobie radzę z delikatnym muśnięciem, więc wydaje mi się, że dałabym radę i z tym. Ale szczerze mówiąc szkoda mi kasy trochę, wolę już kupić Bahama mama (w której się zakochałam) za ponad połowę mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bahama jest super!też uwielbiam,choć zdecydowanie Ziemia jest trwalsza i nie pyli się podczas aplkacji:)

      Usuń
  3. Szczerze sie przyznam, ze dopiero niedawno uslyszalam o tym wynalazku. Ja strasznie 'nieswiatowa' jestem :P. Widze jednak, ze makijaz wykonany przy jej pomocy jest sliczny (a moze to makijazystki wina ;-D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) cieszę się, że makijaże podobają się:))

      Usuń
  4. Szkoda że jest taka droga:( bo chętnie bym wyprobowala

    OdpowiedzUsuń
  5. Takim intensywnym kolorem trzeba się umieć posługiwać . Ja jeszcze chyba nie mam aż takiej wprawy. Świetne zdjęcie z pędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylla:) faktycznie,Ziemia ma bardzo intensywny kolor i ja tez miewałam kiedyś z nim problem

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dla siebie wolę bardziej naturalne kolory,ale wbrew pozorom Ziemia pasuje większości karnacji:)

      Usuń
  7. Dużo o niej słyszałam, ale jakoś nigdy wcześniej nie czytałam jej recenzji. Zaskoczyłaś mnie faktem, że jest wersja dla mężczyzn :) Produkt wydaje się bardzo rudy, ale w twoich makijażach tego odcienia nie widać. Nie wiem czy potrafiłabym się nim posługiwać, ale produkt ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest bardzo intensywny, ale jest możliwe by nalożyć go bardzo delikatnie, trzeba tylko trochę poćwiczyć:)

      Usuń
    2. No tak, ćwiczenie czyni mistrza :)

      Usuń
  8. Cudowny kosmetyk :-) Nie miałam pojęcia, że istnieje specjalna wersja dla mężczyzn ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. na zdjęciach prezentuje się świetnie :) ja jednak bałabym się używać tak ciemnego produktu, mam bardzo jasną karnację, a wszelkie rudawe odcienie niekorzystnie u mnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest, również słyszałam o niej same superlatywy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie zbyt " pomarańczowo rufy "

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Ci tego produktu :)
    Zapraszam do mnie i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzenie, ale teraz zejdę na ziemię :P Wiele dobrego słyszałam o tym kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten kosmetyk :) ja też rozumiem jego fenomen. Jest naprawdę kultowy. Świetne działanie, zero pylenia, trwałość, wydajność.. można by wymieniać i wymieniać :) ja mam IKOS'a ale Bikor'a też miałam. nie wiem który lepszy..

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba ta ziemia egipska. Oglądałam ją w sklepie, ale jej ciemny odcień mnie odstraszył. Nie radzę sobie nawet z jaśniejszymi bronzerami - za ciemnymi dla mnie, więc nawet nie próbowałam do niej podejść. ;-)

    Na Twoich zdjęciach widach, ze nawet osobom o bardzo jasnej skórze może być ładnie w tym kolorze, ale myślę, że trzeba umieć go odpowiednio nałożyć...

    OdpowiedzUsuń
  16. prezntuje sie cudowniw....ja mam lavertu..ale to wymiata bardziej jak widze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja od 3 lat mam go kupić i ciągle zapominam a inne wydatki robią się pilniejsze... zazdroszczę naprawde :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolejny moj bronzer mimo ze juz kiedys go mialam i bylam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak ogladam Twojego bloga i makijaze i stwierdzam ze jestes mega zdolna ! talent talent :* a ziemie egipską uwielbiam od wielu lat!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie opinii.
Na pewno odwiedzę również Twoj blog , zaproszenie jest więc zbędne :)
Jeśli podoba Ci się mój Kolorowy Swiat to zostań w nim ze mną na dłużej i zaobserwuj.
Pozdrawiam Cię