Obserwatorzy

niedziela, 17 czerwca 2012

Czerwcowe nowości

Witajcie!

Z początkiem czerwca nabyłam/dostałam kilka nowych kosmetyków , którymi chciałabym podzielić się z Wami .
Nie jest to recenzja  , bo zbyt krótko używam tych produktów by móc się  wypowiedzieć i podsumowac ich działanie.
Są to jedynie moje pierwsze wrażenia.
 A więc przedstawiam Wam moje nowości :

THE BODY SHOP masło do ciała Moringa


 
 


 Bardzo kremowe i przyjemne masełko o intensywnym kwiatowym zapachu. Jak dotąd jestem zadowolona z jego nawilżajacego działania.



 PHARMACERIS A VITA SENSIPIL delikatny peeling enzymatyczny do twarzy



 Naprawdę delikatny i po kilku dniach używania widzę poprawę na swojej skórze- suche skórki zaczynają znikac :)


PHARMACERIS S  krem ochronny dla niemowląt i dzieci spf 50



 Z racji mojej bardzo jasnej karnacji muszę uywać wysokich filtrów by ochronić swoją skórę.

Dotychczas używałam filtru Soraya spf60  , jednak z niewiadomych przyczyn zaczął mnie uczulać , więc rozglądałam się za czymś innym i bardzo delikatnym.
Cenię sobie firmę Pharmaceris to pomyślałam własnie o tym kremie( jest to nowość w ofercie kosmetyków dr Ireny Eris)

Przed zakupem tego kremu zużyłam kilka jego próbek i bardzo mi się spodobał.

Nie bieli  , szybko się wchłania , łatwy w rozsmarowaniu , bezzzapachowy , dobrze chroni.

Mam nadzieję , że przy dłuższym użytkowaniu będzie spisywał się dalej tak dobrze ..


ORIFLAME GIORDANI GOLD JEWEL pomadka





 Posiadam ją w odcieniu Dusky Nude - jest to bardzo delikatny kolor , zbliżony do mojego naturalnego odcienia ust ( kolor na zdjęciu niestety przekłamamany...)

Bardzo kremowa i przyjemnie się jej uzywa.

Nie jest specjalnie trwała , daje półtransparentne wykończenie , nie zawiera dronbinek i co najwazniejsze nie przesuszyła mi jak dotąd ust:)

Opakowanie bardzo solidne i muszę przyznać , że mnie zachwyciło :)

ORIFLAME GIORDANI GOLD tusz do rzęs pogrubiający



Otrzymałam go gratisowo przy zakupie pomadki GG Jewel.

Szczotka prezentuje się całkiem , calkiem , ale działania na razie nie oceniam.



ORIFLAME VERY ME SMOOTHIE FOUNDATION podkład kryjący



Zakupiłam  , bo zachwycił mnie jego kolor - ekstramalnie jasny , coś dla mnie :)

Pierwsze wrażenia ? pachnie jogurtem truskawkowym , jest niesamowicie wodnisty i moim zdaniem nie jest kryjący ani zbyt długotrwały , ale ...potestuję go dalej :)



FARMONA TUTTI FRUTTI peeling do ciała arbuz , melon



 
 


Jeszcze nie używałam tego peelingu , ale wygląda fajnie i jeszcze fajnie pachnie :)
ciekawe jak będzie się spisywał :)



To byłoby na tyle :)

Jesli którykolwiek produkt zainteresuje Was szczególnie to zrobię recenzję :)

Może ktoś z Was używał powyższych produktów i zechciałby podzielić się swoją opinią ?

Pozdrawiam słonecznie :)








6 komentarzy:

  1. Peeling arbuzowy.. jejku musi cudownie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście fajnie pachnie i nuta arbuzowa jest wyczuwalna :)dziękuję za komentarz , pozdrawiam :)

      Usuń
  2. balsam moringa byl jednym z moich ulubionych :) poprosze recenzje peelingu arbuzowo-melonowego oraz produktow pharmaceris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już nie jest Twoim ulubionym? Mi na początku wydawał się zbyt intensywny jego zapach , ale teraz - niesamowicie mi się podoba ! :)
      recenzje na pewno zrobię , na pierwszy ogień pójdą kosmetyki Pharmaceris , bo ich używam dłużej niż peeling .Pozdrawiam ! Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  3. śliczny kolor ma ta pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. KOlor na zdjęciu jest nieco przekłamany , ale w istocie bardzo łafny ma kolor i fajnie prezentuje się na ustach :) pozdrawiam i dziękuję za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie opinii.
Na pewno odwiedzę również Twoj blog , zaproszenie jest więc zbędne :)
Jeśli podoba Ci się mój Kolorowy Swiat to zostań w nim ze mną na dłużej i zaobserwuj.
Pozdrawiam Cię