Obserwatorzy

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Gwiazdkowe prezenty i życzenia !

Witajcie po Świętach !
Mam nadzieję ,że upłynęły one Wam w radosnej atmosferze !
Ponieważ uwielbiam czytać Wasze posty z prezentami świątecznymi,to i ja postanowiłam podzielić się  tym co znalazłam pod choinką :)
Chyba byłam w tym roku baaardzo grzeczna,bo Mikołaj (a nawet kilku ;)) obdarował mnie wspaniałymi prezentami !


A oto pierwszy z nich ,spełnienie moich marzeń!!
Voucher do szkoły wizażu i stylizacji Select w Warszawie na kurs Magic of Make Up prowadzony przez Daniela Sobieśniewskiego !( uwielbiam i podziwiam jego prace i talent ) jestem ogromnie uradowana z możliwości uczestniczenia w szkoleniu jak i poznaniu osobiście Daniela :) relacja z zajęć na pewno będzie ;)


Kolejny prezent to zestawik z Clinique

 Urocza kosmetyczka a w niej :

Mój ukochany tusz wydłużający High Lenghts Mascara 01 black (ostatnio właśnie nie wiedziałam jaki tusz sobie kupić,ten mi się skończył  ,a w gorączce róznychprzedświątecznych  nie bardzo mogłam sobie pozwolić na jego kupno ,  także Mikolaj strzelil w dziesiątkę z prezentem :D
Poza tym w kosmetyczne jest świetna czarna z brokatem,miękka kredka 101 black diamond ,super napigmentowans,bardzo trwała,używam z przyjemnością!
Dodatkowo jest małe opakowanie serum pod oczy .



Tutaj zbliżenie na szczoteczkę od tuszu (niezły dziwoląg prawda ?:) ) 
A jest to dla mnie najlepszy tusz wydłużający :) 


Dostałam też super zestaw z Yves Rocher
żel do kąpieli i pod prysznic z brokatem
mleczko rozświetlające do ciała 

Seria waniliowa , cudnie pachnie , uwielbiam kosmetyki pielęgnacyjne tej firmy :)


A ostatnim ( i również trafionym prezentem !) jest zestaw kosmetyków z AVON 




Kiedyś używałam tych kosmetyków , ale nie byłam nimi zachwycona , ale ostatnio zaskoczyla mnie ogromnie jakość kredki SuperShock więc ochoczo zabrałam się  do tesów tego zestawu.,
I bardzo bardzo mi się podobają kosmetyki !
Super miękka, fioletowa kredka z brokatem jest extra i świetnie wygląda solo nałożona na jakiś cielisty cień 
Puder -róż nabłyszczający LUXE daje fajny kolorek i efekt rozświetlenia , ale taki efekt tafli, a nie pstrokatego brokatu .Używam teraz codziennie :) w dodatku moje oko cieszy złote błyszczące opakowanie (które jednak spodziewam się , że niebawem sie zetrze , ale zobaczymy ) 
W paczce był jeszcze błyszczyk ColorTrend Color , posiada kolorowy brokat , ale nie czuć go na ustach , nie klei się , ślicznie pachnie :)
A , że ja jestem niezła sroka to bardzo cieszę się z tych brokatowych dodatków w kosmetykach :)

Ogromnie dziękuję moich kochanym Mikołajom wszystkim za te piękne podarki !!:) 

A ja wszystkim moim Czytelnikom bloga pragnę złożyć najwspanialsze życzenia noworoczne !
By ten Nowy Rok 2014 był pełen radości , miłości , przyjażni i by spełniły się Wasze marzenia , bo Uwaga one naprawdę potrafią się spełniać !:)

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!

Ania 







19 komentarzy:

  1. Świetne prezenty! :) Tego szkolenia Ci zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , świetne :) a szkolenia już nie mogę się doczekać:)

      Usuń
  2. zestaw z Yves Rocher chętnie bym wypróbowała :)
    bogate Mikołaje :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty! Uwielbiam serie waniliowa YR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. seria waniliowa musi być boska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenty :* Wszystkiego dobrego w nowym roku Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maju ogromnie dziękuję i Tobie życzę wszystkoego naj naj w Nowym Roku !:)

      Usuń
  6. Dostałaś na prawdę PIĘKNE prezenty :)
    Wszystkiego DOBREGO w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne prezenty! najbardziej zazdroszczę tego kursu :)
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie prezenty też bym zgarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! zazdroszczę tego Vouchera na kurs :p

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jakie swietne prezenty !!!!! Aniu również życzę Udanego Roku 2014 !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne prezenty :) Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie opinii.
Na pewno odwiedzę również Twoj blog , zaproszenie jest więc zbędne :)
Jeśli podoba Ci się mój Kolorowy Swiat to zostań w nim ze mną na dłużej i zaobserwuj.
Pozdrawiam Cię