Obserwatorzy

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Sephora Creme Legere Tres Hydratante (instant moisturizer) lekki krem nawilżający- recenzja

Cześć  dziewczyny !

Na wstępie chciałabym powiedzieć ,że ogromnie cieszę się , że jest Was ze mną na blogu coraz więcej i coraz chętniej komentujecie moje posty.
Jest to bardzo budujące  , sprawia mi radość i motywuje do dalszego kontynuowania bloga ,. Dziękuję !


Pod komentarzem w poprzednim poście jedna z blogerek zapytała mnie czy robiłam recenzję kremu nawilżąjcego z Sephory , który pokazywałam juz nie raz w ulubieńcach , a także w ostatnich sephorowych zakupach.
A więc Iwetto proszę oto recenzja :)
 ( zapraszam Was również na bloga Iwetto - niezwykle ciekawy i świetnie się czyta ! .. http://iblackbeautybag.blogspot.com/ )

Kremiku używam już od prawie roku i jest to moje absloutne KWC wśród kremów .
Moje cera nie jest łatwa w pielęgnacji ( mieszana w klierunku normalnej , czasem potrafi się również przetłuszczać , a czasem mam skłonności nawet do przesuszeń.)
Dodatkowo jest alergiczna i muszę naprawdę uważać na kosmetyki i  ch testowanie .
Przebrnęłam przez wiele kremów , ale ten podpasował mi najbardziej..

Zapraszam Was więc do przeczytania recenzji


 

 


Od producenta

-Zawiera HydroSenn+TM , ultranawilżający składnik pochodzenia
-roślinnego, bardziej skuteczny niż kwas hialuronowy, który
-zapewnia natychmiastowe i długofalowe działanie
-Zawiera podkreślające efekt odbijające światło
-pigmenty oraz antyoksydanty, które zapobiegają
powstawaniu pierwszych oznak starzenia.
 
 Nie zatyka porów, nie zawiera substancji oleistych,
testowany dermatologicznie, odpowiedni dla
wszystkich rodzajów skóry, nawet wrażliwej



Moja opinia

OPAKOWANIE

Krem występuje w 2 rodzajach opakowań , zależnie od pojemności.
Mniejszy ( 30 ml ) jest zapakowany w plastkiową , wyciskaną tubkę , bardzo lekką, poręczną ,  idealną do torebki.
Opakowanie choć niezbyt przemawia do mnie wizualnie to jest jednak praktyczne , kremik tez nie wylewa się z tubki.
Całośc otrzymujemy w tekturowym kartoniku.
Drugi rodzaj ( pojemnośc 50 ml ) to szklany , elegancki słoiczek.
Bardzo mi się podoba , ale nie jest on praktyczny -  bardzo cięzki i trochę zajmuje miejsca na łazienkowej półce .
Pod nakrętką mamy jeszcze dodatklowe wieczko.
Całość również zapakowana w tekturowy kartonik.
.Opakowanie jest solidne.






 WYDAJNOŚĆ

Jest bardzo wydajny.
Starcza mi na kilka miesięcy użytkowania ( conajmniej 3 miesiace  ) ,
Niewielka ilość wystarcza na pokrycie całej twarzy .
Jest ważny 12 m od otwarcia.




SKŁAD

Jak dla mnie skład jest w porządku i najbardziej cieszę się , że nie zawiera parafiny ciekłej i alkoholu  , bo te 2 składniki działają na moją skórę bardzo  żle.
Nie zawiwra też parabenów oraz innych substancji , które uznawane są za kontrowersyjne , a znajdują się w wielu kremach ( jak np triclosan..)
Jest niekomedogenny . a węc nie zatyka porów skóry.


       






 
 




KONSYSTENCJA I ZAPACH

Konsystencja  kremowa , delikatna ,  lekka i przyjemna w nakładaniu.
Kremik bardzo szybko się wchłania  , nie pozostawia wrażenia lepkiej twarzy .





DZIAŁANIE

Krem dobrze nawilża moją mieszaną cere .
Mam wrażenie , że jest też po nim bardziej elastyczna i gładka w dotyku.
Dla  skóry  suchej i bardzo suchej myslę , że moze być za słaby( jest to przeciez badż co bądz lekki krem  ),
Dobrze spisywał  mi się zimą ( nakładam go po prostu ciut wiecej ) jak i latem nie obciążając cery  nawet w upały.



DOSTĘPNOŚĆ

Dostępny w perfumeriach Sephora.

CENA

pojemnośc 30 ml - 29 zł
pojemnośc 50 ml 59 zł

Trochę to dziwne , że opłaca się bardziej kupić np 2 kremiki po 30 ml  niż jeden 50 ml...

PODSUMOWANIE

  Ja ze swojej strony serdecznie polecam poprosić konsultantkę Sephory o próbkę i przetestować na swojej buzi .
 Szczególnie polecam go cerom mieszanym .
Jest to moje KWC wśród kremów nawilżających ! :)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Moniko ten kremik nie posiada filtra.
      Ja w sumie cieszę się , bo większość kremów z filtrami mnie uczula ;/
      Aplikuję po nim odzielnie swoj sprawdzony filtr.
      Dzięki temu też , że go nie posiada można stosować go też na noc( choć ja stosuję tylko na dzien )
      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  2. Dzięki za recenzję :) Nawet nie wiedziałam, że jest dostępny w dwóch różnych opakowaniach.Na pewno skuszę się na tubkę :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) m,am nadzieję , że krem sprawdzi się u Ciebie -koniecznie daj znać :) pozdrawiam i dziękuję za komentarz:)

      Usuń
  3. Witaj, mam do Ciebie pytanko, czy do tego kremu rowniez dostępny jest żel, i tonik , aby stworzyć cały komplet do codzienniej pielęgnacji ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że mozna sobie coś dobrać. Sephora posiada produkty sygnowane własnie swoim logo , do oczyszczania twarzy. Nie jestem pewna czy jest żel akurat , ale na pewno płyn micelarny , pianka i tonik chyba też. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. U mnie sprawdza się na suchej skórze. Znakomicie nawilża a nakładanie go to czysta przyjemność! Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za recenzję, właśnie tego potrzebowałam przed ostatecznym zakupem! Skuszę się na słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie opinii.
Na pewno odwiedzę również Twoj blog , zaproszenie jest więc zbędne :)
Jeśli podoba Ci się mój Kolorowy Swiat to zostań w nim ze mną na dłużej i zaobserwuj.
Pozdrawiam Cię