Obserwatorzy

niedziela, 21 października 2012

Azjatycki konkurs u MATLEENY - ja jako gejsza :)

Cześć dziewczyny !

Na blogu blogerki jak i znakomitej wizażystki MATLEENY http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/10/azjatycki-konkurs-gosowanie.html
niedawno pojawił się konkurs na makijaż inspirowany Japonią i Chinami.
Postanowiłam również wziąć udział i zrobiłam makijaż gejszy;)

Oto moja prace  , które zgłosiłam do konkursu:

 

 
Pierwsza fotka już ukazała się na blogu Matleeny i jest opatrzona nr 11.
Głosowanie ma pomóc jury w  wyborze zwycieżcy .
Jesli moja praca podoba Wam się to będzie mi miło jeśli zagłosujecie na nią na blogu Matleeny.
A jesli nie to i tak Was serdecznie  zapraszam tam do obejrzenia innych ciekawych prac dziewczyn.
Po raz pierwszy wzięłam udział w konkursie makijażowym i bez względu na wynik bardzo się z tego cieszę :)
Jest to dla mnie okazja do ćwiczeń  , kreatywności i dobra zabawa:)
Jesli tylko czas będzie mi na to pozwalał chętnie będę brała udział w kolejnych konkursach :)

Pozdrawiam  ciepło

Ania

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) widziałam , że również wzięłaś udział - bardzo podoba mi się Twoja praca :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :):) niestety , nie wygrałam , była duza konkurencja i dużo naprawdę fajnych prac i z pomysłem.Cieszę się jednak , że spróbowałam i będę próbować dalej :)Pozdrawiam

      Usuń
  3. nawet cała stylizacja! super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. powiem Ci, że bardzo ciekawie :D super zdjęcia :)

    dodaję do obserwowanych :) rozwijaj się, kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie opinii.
Na pewno odwiedzę również Twoj blog , zaproszenie jest więc zbędne :)
Jeśli podoba Ci się mój Kolorowy Swiat to zostań w nim ze mną na dłużej i zaobserwuj.
Pozdrawiam Cię