Obserwatorzy

poniedziałek, 29 października 2012

Mydlarnia u Franciszka - kosmetyki naturalne

Witajcie zimową porą...
Pażdziernik jeszcze się nie skończył , a u mnie prawdziwa zima!
Chyba pokuszę sie o zrobienie zimowego makijażu :)
Ale dziś nie o tym .
Chciałabym przedstawić Wam 2 produkty , które otrzymałam od męża w prezencie .
Są to produkty z Mydlarni u Franciszka .
Są to moje pierwsze produkty z tej firmy  , ale nie raz juz o niej słyszałam i bardzo cieszę sie , że będę miała okazję przetestowac je :):)


A oto co znajduje się w paczuszce :
                                   OLEJ ARGANOWY



Miałam już okazję próbowac oleju arganowego , który otrzymałam kiedyś od znajomej (przywieziony był wtedy prosto z samego Maroka ) i byłam zachwycona działaniem na skórę , więc strasznie cieszę się , że znów mogę uzywać :) Teraz zamierzam stosowac na twarz głownie przeciwzmarszczowo i ochronnie.

MYDŁO CZEKOLADOWE


 
Kocham zapachy czekoladowych produktów  i jestem fanka takich fikusnych mydełek :)
Męza do zakupu natchnęło tez to , że przypomina ciasto blok czekoladowy , który niedawno robiłam i który uwielbiamy ::):)

W paczce znalazła tez broszurki o samej firmie i produktach.

 
Jeśli jestescie zainteresowane ofertą Mydlarni u Franciszka to odsyłam Was na ich stronę interenetową :http://www.mydlarnia.info/

Znacie ich produkty ? Lubicie ? Coś polecacie ?

Pozdrawiam

Ania
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 

10 komentarzy:

  1. swietne prezenty, na zime jak znalazl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam ale sie zapoznam z tym linkiem ktory podalas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek arganowy jest naprawde "cudotwórczy" :)
    az sie boje wejsc na ich strone ;)
    super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie planowałas zakupów to może nie wchodz na ich stronę :D co do olejku to rzeczywiscie swietny produkt. pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Mydło czekoladowe. Skusiłaś. Jest moje <3

    http://www.hushaaabye.blogspot.com
    Zapraszam serdecznie :)
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co czekoladowe ubóstwiam :) Na bloga zajrzę :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. czekoladowe mydło do mnie przemawia, nigdy wcześniej nie jadłam mydła, jednak tutaj zastanawiałabym się, czy nie skosztować:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nigdy nie jadłam mydła , moze czas się skusić hihi :D:D pewnie nie bez przyczyny jest napis na mydełjku : spozywaniew surowo zabronione:)pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie opinii.
Na pewno odwiedzę również Twoj blog , zaproszenie jest więc zbędne :)
Jeśli podoba Ci się mój Kolorowy Swiat to zostań w nim ze mną na dłużej i zaobserwuj.
Pozdrawiam Cię