Obserwatorzy

wtorek, 20 sierpnia 2013

Sesja zdjęciowa w paryskim stylu :)

Hej !hej !

Chciałabym dziś podzielić się z Wami efektami sesji zdjęciowej do której inspiracją był paryski styl Catherine Deneuve- aktorki , okrzykniętej pierwszą damą francuskiego kina :)


Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć i komentowania :)

FOTO  KONRAD JEZIORSKI  facebook KLIK
MODEL  AGATA
MAKE UP  ja , ANNA JEZIORSKA facebook KLIK









 
 A tu  z moją ukochaną buldożką Cziką :) Czika uwielbia pozować :D :)

 
 No same zobaczcie ! urodzona modelka!!:)






Serdecznie zapraszam Was do polubienia i śledzenia na bieżąco mojej strony na Facebooku:)

Przypominam także o ROZDANIU DLA WAS


To tyle na dziś .
Buziaki !!

ps. A niebawem recenzja pędzli Zoeva;)


Ania

30 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, zwłaszcza te z pieskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubie czarno-biale zdjecia :) maja niesamowity klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne fotki! Piecho cudowny ;)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszły zdjęcia :)

    bardzo.. klimatyczne :) chciała bym mieć kiedyś taką czarno białą sesje :)
    Kilka fot jest bardzo fajnych ale najlepsza to ta z głową odrzuconą do tyłu :))Wszystko mi się w nim podoba: modelka , światło, ujęcie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez to zdjecie bardzo się podoba:) a co do Twojej sesji Kasiu to chcesz, mówisz i masz hihi , zapraszam na sesję:)

      Usuń
    2. Tylko że ja nie wyglądam i nie pozuje tak jak ta modelka ! :D

      Usuń
  5. ZDjęcia są przesliczne i makijaz równiez . Psiunia faktycznie idealna modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Czika to w końcu francuski piesek więc musiała zapozować w sesji w paryskim stylu :)

      Usuń
  6. Psina śliczna! Baardzo lubię zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sesja, też mi się taka marzy. A psina do urodzona modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z checia zakumpluje sie z Twoim pieskiem. A tak w ogole to daj mi tydzien lub dwa i naprawde wroce, po weekendzie cos sie napewno pojawi, buziaczki kochana, piekna sesja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Dorciu, wracaj , wracaj prędko !:)

      Usuń
  9. Dziękuje, twoja Biała Masajka(świetny film) też była rewelacyjna, dziwne że wcześniej nie trafiłam na Twojego bloga, ale mam nadzieję to odrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne sa zdjecia z tej sesji! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sesja ;) Jestem pod wrażeniem. Czekam na recenzję pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy :) recenzja w przygotowaniu :)

      Usuń
  12. świetna sesja..ale piesek wymiata..rewelacyjny francuski zwierzaczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam buldozki :)dzięki Małgosiu za mile slowa:)

      Usuń

Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie opinii.
Na pewno odwiedzę również Twoj blog , zaproszenie jest więc zbędne :)
Jeśli podoba Ci się mój Kolorowy Swiat to zostań w nim ze mną na dłużej i zaobserwuj.
Pozdrawiam Cię