Obserwatorzy

czwartek, 31 maja 2012

Czytadełko makijażowe czyli o pewnej książce słów kilka

 Chciałabym przedstawić Wam książkę dotyczącą makijażu , którą dostałam kilka miesięcy temu .
Jest to " Akademia Makijażu" Katarzyny Kozłowskiej-Kołodziejskiej wydanej pod patronatem marki Kobo Professional , nr 1 Okazje duże i małe.



 Książka jest w miękkiej oprawie , zawiera 162 strony .
Na wstępie kilka słow o samej autorce - wieloletniej wizażystce prowadzącej własną szkołę makijażu i stylizacji KOZŁOWSKAVISAGE w Warszawie , a także głownej wizażystce marki Kobo.
 Podzielona jest na częśc teoretyczną oraz praktyczną.
W tej pierwszej pani Katarzyna wprowadza czytelnika w świat akcesoriów niezbędnych do wykonywania makijażu , zarówno dla początkujących jak i tych bardziej zaawansowanych.
Omawia kształty oka  , typy urody i odpowiednie do nich kolory ( bardzo ciekawe informacje) , dobieranie makijażu do pory roku itp.



  Kolejna część przedstawia zdjęcia metamorfoz modelek w wykonaniu p.Kasi oraz jak wykonać dany makijaż.


Tu mam zastrzeżenia co do formy przekazania czytelnikom takiej wiedzy - jest zdecydowanie zbyt mało zdjęć krok po kroku by odtworzyć dane makijaże  , opisy są zbyt ogólnikowe i pomięto niektóre szczegóły.
Zdjęcia są bardzo ładne i przyjemnie się je ogląda , mogą służyć za inspirację :)
 W książce znajdziemy też kilka zdjęć z sesji zdjęciowych oraz szablony ( które można sobie skserować - ja tak właśnie zrobiłam ) i szkicować na nich projekty swoich makijaży.
Jest to przydatne i uczy kreatywności:)





Książka jest lekka , miła i przyjemna , ale osoby mocno obeznane z tematyką nie znajdą w niej zbyt wiele nowości czy technik itp.
Niby ma być  skierowana do " zwykłych " kobiet i pomóc im odnależć się w świecie makijażu i umalować samodzielnie- nie sądzę jednak by zupełny laik potrafił czy nawet chciał stworzyć iście sesyjne makijaże przesdstawione w książce i z braku dobrego wytłumaczenia - umieć je wykonać .
Niemniej jak już wspomniałam zdjęcia mogą służyć za inspirację.
Ma ukażac się kolejna część  - mam nadzieję , że tym razem przesdatwione makijaże będą bardziej szczegółowo omówione:)

Książka dostępna w sieci drogerii Natura .


Chciałabym nabyć jakąś profesjonalną o technikach wykonywania makijaży - co polecacie ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie opinii.
Na pewno odwiedzę również Twoj blog , zaproszenie jest więc zbędne :)
Jeśli podoba Ci się mój Kolorowy Swiat to zostań w nim ze mną na dłużej i zaobserwuj.
Pozdrawiam Cię