Obserwatorzy

wtorek, 22 maja 2012

Recenzja- Pharmaceris F delikatny fluid intensywnie kryjący o przedłużonej trwałości

 Dziś recenzja podkładu , który używam już od dawna i chciałabym podzielić się moimi wrażeniami.




Informacja od producenta :

"Polecany do stosowania dla każdego rodzaju skóry (również skóry problemowej i wrażliwej) w celu ukrycia jej niedoskonałości (przebarwienia, rozszerzone naczynka, blizny potrądzikowe, cienie wokół oczu, trądzik różowaty) oraz zapewnienia jej naturalnego, jednolitego kolorytu. Przebadany i bardzo dobrze tolerowany przez skórę wrażliwą. Działanie: Fluid dobrze maskuje niedoskonałości skóry (94%* badanych). Dzięki lekkiej, kremowej konsystencji i zastosowaniu innowacyjnego SYSTEMU KRYJĄCEGO NOWEJ GENERACJI TM nie obciąża skóry i nie powoduje efektu maski, a rezultat kryjący utrzymuje sie ok. 10h*. Fluid nie zatyka porów i nie pozostawia plam na ubraniu (83%* badanych). Zawarte w recepturze mikrokapsułki filtrów mineralnych chronią przed negatywnym wpływem promieni UVA i UVB. Po 2 tyg. stosowania u 94%* osób zanotowano wzrost elastyczności skory i poprawę jej nawilżenia o 15%**. "

Podkład występuje w 3 odcieniach : ivory , sand i bronze.

Moja opinia :
OPAKOWANIE
Bardzo schludne , lekkie ( w sam raz do torebki ) , higieniczne  , z pompką.
Niestety nie widać ile produktu zostało do końca ( zdarzyło mi się , że skończył się w najmniej odpowiednim momencie)
Jedna pompka wystarczy na umalowanie conajmniej 2 osób , trzeba więc uważac z dozowaniem produktu.
Osobiście preferuję szklane , biżuteryjne opakowanie , ale to moje własnie widzimisie i nie wpływa to na ocenę produktu.

 

KOLORYSTYKA
Oceniam odcien ivory( kość słoniowa)
Jest to bardzo jasny neutralny odcień , ani zółty ani rózowy , bardziej beżowy.
Będzie pasował bardzo jasnym karnacjom , dla mojej porcelanowej cery mógłby być jeszcze odrobinę jaśniejszy.
Trudno na polskim rynku o tak jasne podkłady , więc ogromny plus dla firmy Pharmaceris za taki kolor.
KONSYSTENCJA
Jest gęsty , tłustawy , kremowy...Przyjemnie się go aplikuje.
Próbowałam go nakładać na wiele sposóbów i najlepiej współpracuje mi z pędzlem języczkowym do podkładu Hakuro H18.
Należu uważac z ilością , bo można osiągnąc efekt maski.
Potrafi też podkreślać suche skórki.
Mimo dość cięzkawej konsystencji nie wyczuwałam go na twarzy , nalezy dać mu chwilę na wchłonięcie.
Dość szybko zasycha na buzi , wiec nie polecałabym czekać zbyt długo z rozprowadzeniem go na skórze.
KRYCIE
Jest naprawdę dobre.
Ładnie wyrównuje koloryt cery , zakrywa zaczerwienienia , niewielkie blizny , przebarwienia.
Ja przy nim nie potrzebuję już używać korektora .
Nie wiem jednak czy poradziłby sobie z mocno trądzikową cerą.
WYKOŃCZENIE
Daje świetliste wykończenie , choć nie zawiera żadnych drobinek.Mi się to akurat podpba , choć wymaga  przypudrowania.
Zwolenniczki matu nie będa zadowolone.
TRWAŁOŚĆ
Nie jest ekstremalnie wytrzymały , ot moim zdaniem przeciętnie trzyma się kilka godzin .
Nie nazwałabnym go o przedłuzonej trwałosci.
Przynajmniej tak jest w moim przypadku , a każda cera jest jednak inna..
SKŁAD
Nie zawiera parabenów , konserwantów , kompozycji zapachowych oraz olejów mineralnych.
Ma fotostabliny filtr spf 20.
Muszę przyznac , że to jeden z nielicznych produktów kosmetycznych , który mnie nie uczula , nie pogarsza stanu cery .
Odnoszę wrażenie , że przy regularnym stosowaniui wpływa na jej polepszenie.
Jest tez wazny tylko pół roku od otwarcia , a więc krótko w porównaiu z podkładami napakowanymi dużą iloscia konserwantów.
WYDAJNOŚĆ
Bardzo wydajny !
Niewielka ilość pozwala na pokrycie całej twarzy.
Starcza mi na kilka miesięcy codziennego używania.
DOSTĘPNOŚĆ
W aptekach  , w których są dostępne kosmetyki pharmaceris nie miałam problemu z zakupem tego podkładu.
Jest też dostępny online w aptekach internetowych jak i w sklepie dr Ireny Eris http://sklep.eris.pl/pharmaceris
POJEMNOŚĆ
30 ml  , więc standardowo
CENA
ok 35 zł
Uwazam , że to naprawdę niska cena jak na tak wydajny i niezły produkt.
DLA KOGO JEST MOIM ZDANIEM TEN FLUID?
Dla posiadaczek cer normalnych i mieszanych , o wrazliwej cerze.
Panie z cerą suchą mogą mieć problem z podkreślaniem przez ten podlasd suchych skórek.
Zaś paniom z cerą tłustą może nie odpowiadać  mocno oleista konsystencja tego podkładu.
PODSUMOWUJAC-
Lubię ten podkład o czym  swiadczy kupno kolejnego  już opakowania.
Nie jest to mój podkładowy ideał  , ale mimo kilku wad jest to tani i niezly produkt polskiej firmy warty przetestowania.



3 komentarze:

  1. podklad rozlozony na czesci pierwsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się opisać go jak najbardziej szczegółowo :)

      Usuń

Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie opinii.
Na pewno odwiedzę również Twoj blog , zaproszenie jest więc zbędne :)
Jeśli podoba Ci się mój Kolorowy Swiat to zostań w nim ze mną na dłużej i zaobserwuj.
Pozdrawiam Cię