Obserwatorzy

piątek, 18 maja 2012

Powitanie

Witam wszystkich serdecznie!

  To mój pierwszy wpis na blogu- proszę więc o wyrozumialość i cierpliwość w oczekiwaniu ma kolejne posty,do których będę staraś się dobrze przygotowywać.
Mój blog w calości będzie poświęcony jednej z moich pasji,a więc sztuce makijażu,kosmetykom...   
Znajdziecie tu zdjęcia makijaży,porady makijażowe,moje wlasne recenzje produktów itp poświęcone tej wlaśnie tematyce.
Mam nadzieję ,ze zainteresuje Was mój blog i podzielicie się ze mną  swoimi opiniami .

Serdecznie zapraszam do czytania i oglądania!

Kolejny post juz niebawem :)  (Czekam rownież na Wasze sugestie o czym chcielibyście czytać )


Pozdrawiam ciepło

               Ania

2 komentarze:

  1. No śliczne te makijaże,takie dopracowane,ja osobiście chciałabym przeczytać o makijażu dla pań po 50,wszędzie są dla młodych i pięknych dziewcząt a my starsze panie też chcemy ładnie wyglądać....a tu skóra już wiotka,powieka opadająca itd....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się więc w najbliższym czasie przygotowaćpost , który poruszy takie problemy :) dziękuję ślicznie za komentarz :)

      Usuń

Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie opinii.
Na pewno odwiedzę również Twoj blog , zaproszenie jest więc zbędne :)
Jeśli podoba Ci się mój Kolorowy Swiat to zostań w nim ze mną na dłużej i zaobserwuj.
Pozdrawiam Cię