Obserwatorzy

czwartek, 1 listopada 2012

Halloween make up

Hej !

 Przedstawiam Wam dziś makijaż zupełnie inny od poprzednich.
Mroczny i idealny na Haloweenowe spotkania ;)
W roli modela dziś mój mąż :D
Muszę przynzac , że po skończonym makijazu patrząc na niego czułam się nieswojo hehe :D
Tworzenie tego makijazu sprawiło mi ogromną radochę i pewnie niedługo znów zmaluję jakiegoś stwora :)


 
Za insiprację posłużył mi makijaż wykonany przez Ladymakeup KLIK


Kosmetyki , których użyłam do tego makijażu to :

  • farbki Kryolan biała , czarna
  • cienie matowe z Glazel : biały i czarny
  • podkład biały Stargazer
  • kredka czarna Kryolan kajal



Pozdrawian i czekam na Wasze komentarze

Ania

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też :D Ale zamierzam pokombinować też z innymi zjawami ;)

      Usuń
  2. przystojnego masz męża:):) :p pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no taaak , która by nie chciała miec takiego męża heh :D:D a tak na serio to wolę jego prawdziwe oblicze :):)pozdrawiam , dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  3. Super, uwielbiam Halloweenowe motywy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie miło mi , że moja praca spodobała Ci się . Dziekuję za komentarz , pozdrawiam

      Usuń
  4. Uwielbiam Halloweenowe makijaże:)
    Twój jest cuuudny!:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię podglądać Haloweenowe dzieła ;)
      Dziękuję za tak miłe słowa :) pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  5. ale mrocznie! udał Ci się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mrocznie , mrocznie :) cieszę sie , że spodobał Ci się :) pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo dobra praca! super efekty uzyskałas cieniując biel ciemniejszym kolorem :)
    Powodzenia w tworzeniu nowych charakteryzacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milomania nawet nie wiesz jak budujące są dla mnie Twoje słowa , dziękuję ! :) będę na pewno próbować dalej swoich sił w charakteryzacji ;) pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Gosiu jestem szczęsliwa czytając takie słowa uznania :) dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Aniu, super Wam wyszlo!!:) Konrad strasznie wygląda ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się , że Ci się podoba :D o tak Konrad sieje strach hihi :)

      Usuń
  9. UUU, Faktycznie można się go wystraszyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być strasznie i mrocznie i chyba sie udało :) pozdrawiam Cie serdecznie Aniu :)

      Usuń
  10. bardzo dobry! nigdy czegoś takiego nie zmalowałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie opinii.
Na pewno odwiedzę również Twoj blog , zaproszenie jest więc zbędne :)
Jeśli podoba Ci się mój Kolorowy Swiat to zostań w nim ze mną na dłużej i zaobserwuj.
Pozdrawiam Cię