Obserwatorzy

wtorek, 6 listopada 2012

Nowe paletki Sleek i inne nowości :)

Cześć dziewczyny !

Bardzo mi miło , że mój ostatni makijaż ( Haloweenowy ) spotkał się z taką Waszą aprobatą , niebawem kolejne zjawy i potwory  , bo chyba mnie wciągnęła ta zabawa ;)

Dziś o moich ostatnich zakupach .
Jak zwykle w sklepie  Moniki Busz : Kup teraz Sklep z kosmetykami Kupiłam bagatela aż 3 kolejne paletki Sleeka ! :D


Ratujcie mnie , bo robię się chyba od nich uzależniona ! :( a może mnie nie ratujcie ?:DD , bo w sumie to mi dobrze z tym nałogiem  :)
Jak wiecie posiadam  Oh So Special oraz Original , a teraz tadaaam dołączyły 3 perełki



SNAPSHOTS
SUNSET ) Dorota z bloga http://dorotabeauty.blogspot.com/-  to przez Ciebie ją kupiłam , ,kusiłas i kusiałas , jak widać skutecznie ! :)
STORM

Próbowałam już kilku kolorków z każdej paletki i jestem nimi zauroczona....
A propo widziałyście może świąteczną Sparkle ? Mi sie strasznie podoba i muuusi być moja :)
No i matowa paletkaa Darks mi się jeszcze podoba , ale spokojnie Ania , nie wszystkie na raz :)


A teraz reszta zakupów :


  • farbki Kryolan ( użyłam już podczas makijażu na Halloween)
  • kredki Kryolan kajal , czarna , kremowa ( uwielbiam je !  )
  • tusz max Factor 200 Calorie Dramatic Volume ( tyle pochlebnych opinni , a ja jednak jestem rozczarowana :(
  • sztuczna krew w płynie Kryolan 2 szt , ciemna i jasna  orasz sztuczne kły ( na kolejne  makijaze pełne grozy )
  • gazetka Make up Trendy  i w prezencie od Moniki  Make Up International i broszurka z Kryolan )

No i to już wszystko .

Zapraszam Was do odwiedzenia sklepu Ladymakeup  oraz do podzielenia się ze mną swoimi opiniami  , szczególnie dotyczącymi paletek Sleeka :)



Kupuj kosmetyki w sklepie Ladymakeup


pozdrawiam serdecznie

Ania

29 komentarzy:

  1. Hej:) Takie piękne te paletki... A mi tak okropnie oczy po nich łzawią:( Jeju... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku bardzo Ci współczuję :( moje oczyska są wrażliwe , ale mi nic się nie dzieje po tych cieniach , pewnie jestes uiczulona na jakiś składnik :( szkoda , bo paletki są naprawde fajne. Ale rynek kosmetyczny na szczęscie duzy i w tym wybór cieni , więc na pewno znajdziesz cos dla siebie :) pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  2. Obserwuję:) Aby Ciebie nie zgubić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , bardzo mi miło , teraz na pewno mnie nie zgubisz ;)

      Usuń
  3. Mam Sunset, w drodze i-divine i wielka ochote na wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale Ci się nie dziwię ! :) Ja ledwie co zaczęłam przygodę ze Sleekami , a juz mam 5 paletek :) i nie mówie stop :)pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  4. to przyjemne uzależnienie i nie takie groźne;] może trochę dla portfela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przyjemne , przyjemne ! :) o tak , dla portfela niezbyt łaskawe , ale porównując z wieloma cieniami na rynku to za taką ilośc i jakośc to i tak nie jest drogo :)pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  5. Ja już się uzależniłam od Sleeków:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie , że Ty też ! :D w grupie razniej ;)pozddrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  6. polecam darks! <3 ja to jestem już sleekomaniaczką. witamy w naszym zacnym gronie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło być w gronie Sleekomaniaczek :) Darks już mi siedzi w głowie od jakiegos czasu , więc na pewno za jakis czas...niedługo.....hihi :)pozdrawiam

      Usuń
  7. Nie pożałujesz sunseta. Czekam na opinie o storm bo też chce ja zakupić. Mówiłam ze 2000 kcal jest slaby ! Do mnie w ogóle nie przemowil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o juz to wiem , że nie pożałuję ! :) i dziękuję Ci za polecenie ...co do tuszu ...moja wina , że Cię nie posłuchałam :( chęć przetestowania była silniejsza , a jeszcze parę zł i miałabym za to kolejną paletkę Sleeka...ech no cóż , może sprawdzi się na kims innym , jak dla mnie to ten tusz nic nie robi :(przynajmniej na moich rzęsach ...
      pozdrawiam Cię cieplutko !

      Usuń
    2. a Storm już Ci mogę polecic :)

      Usuń
  8. Sleek to naprawde ekonomiczne rozwiazanie, tyle kolorow a zajmuja tak malo miejsca do tego cena jest ok; ja nie siegam po nie zbyt czesto, bo jakos mi nie odpowiada ich formula....ale niektore kolory sa naprawde piekne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Formuła jest rzeczywiście speyficzna , nie spotkałam się z taką przy innych cieniach i faktycznie nie każdemu może podpasować. Mi za to bardzo i najchętniej kupiłabym chyba wszyyystkie Sleeki :):) :)pozdrawiam ! :)

      Usuń
  9. o mamo, ja mam au naturel, sama nie wiem, która druga będzie w mojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są wszystkie takie fajne , że nie wiadomo , która wybrac :):) a jesteś zadowolona z Au Naturel ?pozdrawiam

      Usuń
    2. Tak, jestem zadowolona. Chociaż używam w zasadzie 2-4 cieni. Ale ich konsystencja kremowa bardzo mi pasuje. Nie mniej jednak na początku trudno mi było się do nich przyzwyczaić. Teraz bez problemu je nakładam ale zawsze na bazę.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Uwielbiam Sleeka..
    Chciałabym CIĘ powiadomić że zostałaś przeze mnie nominowana
    http://jowimakeup.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-yupi.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie , że i Ty jestes Sleekomaniaczką ! :)
      ojej dziękuję Ci bardzo za wyróznienie :) pozdrawiam !

      Usuń
  11. Skoro masz tyle nowych zabawek czekam na nowy makijaż:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu na pewno się doczekasz , będzie nie jeden , pomysłow tysiąc , tylko z czasem i zdjęciami gorzej , ale będą , będa :)pozdrawiam

      Usuń
    2. Czekam więc grzecznie:))

      Usuń
  12. Zostałaś nominowana do LIEBSTER BLOG: dorotabeauty.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. snapshot jeszcze nie nabylam i musze nadrobic zaleglosci bo prezentuje sie swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci ją serdecznie ! piękne kolory i wykończenia cieni :) pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Usuń

Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie opinii.
Na pewno odwiedzę również Twoj blog , zaproszenie jest więc zbędne :)
Jeśli podoba Ci się mój Kolorowy Swiat to zostań w nim ze mną na dłużej i zaobserwuj.
Pozdrawiam Cię