Obserwatorzy

środa, 14 listopada 2012

PAŁAC KOLORÓW Doroty Kościukiewicz- Markowskiej

Cześć ! :)

 Dziś nie będzie kosmetycznie ,  choć  temat  jednak dotyczy makijaży .
Mowa o książce , którą pragnęłam mieć i oto proszę moje pragnienie się ziściło :D

Przedstawiam Wam  PAłAC KOLORÓW MAGIA MAKIJAŻU Doroty Kościukiewicz - Markowskiej.

Kilka słow o autorce ( cytat z ksiązki Pałac Kolorów ) :

" Doświadczenie w pracy jako wizażysta zdobywałam podczas mojej siedmioletniej przygody w Meksysku.Wiele róznych fantastycznych dla mnie  zbiegów okoliczności stworzyło warunki do tego  , bym mogła pracować m. in jako główny wizażysta marki Shiseido na Meksyk , jako główny dyrektor artystyczny i wizazysta czasopisma Clara oraz przy niezliczonych sesjach zdjęciowych i na pokazach mody . Po powrocie do Polski w 2007 roku zajełam sie malarstwem  (..) potem zainteresowałam sie fotografią .W ten spospb połaczyłam wszystkie dotychczasowe pasje.(..) zaczęłam tworzyc bajecznie kolorowe sesje zdjęciowe .Ich efekty możecie zobaczyć m.in na łamach magazyny "Make up Trendy" , z którym współpracuje od pierwszego numeru "

Autorka jest więc niezwykle wszechstronną i utalentowaną osobą w wielu dziedzinach życia.
Napisała równiez powiesc  "Bez wysiłku" , w której opowiada o swoich początkach przygody z makijażem itp.

 Sam album jest   bogaty w ponad 90 przepięknych  zdjęć( często samej  autorki)  , które przedstawiają jej niezwykłe makijażowe dzieła.

Wydanie jest niesamowite - twarda oprawa , po bokach imitacja złota , zdjęcia , wobec których nie da się przejśc obojętnie  ,   tłumaczenia tekstów również w języku angielskim , w sumie ponad 200 stron ...








Nie jest to jednak książka dla osób , które szukają wielu wskazówek w nauce malowania oraz  poznania technik makojazowych .
Teksty są ogólnikowe i dla osób początkujących myslę , że niewystarczające , ale nie jest to w końcu poradnik jak się malować .
Całośc opiera sie głownie na fotografiach przecudownych i wielobarwnych makjaży, także  metamorfoz zwykłych kobiet w naturalnych , codziennych makijażach.
Znajdziemy w albumie  także propozycje makijaży ślubnych .




 
Ten album jest wspaniałą podróza po świecie barw ,kolorów i dowodem na to , że czasem niemożliwe staje sie możliwe...
Zdjęcia z albumu posłużą mi na pewno nie raz za inspirację do tworzenia moich skromnych makijaży ;)
Książka jest naprawdę piękna i cieszy oko :)

Zachęcam Was do zapoznania się z tą publikacją jeśli tylko będzie miały taka okazję.

 
Po więcej informacji o albumie odsyłam Was na stronę http://www.palackolorow.pl/
Tam tez jest możliwy zakup książki oraz znajdziecie informacje o szkoleniach z makijażu ( ach jak żałuje , że nie mam obecnie jak sie wybrać na nie  ! ;(


Czy miałyście okazję zobaczyć ten album ? moze go posiadacie ?
A może polecacie inne ciekawe albumy bądz książki dotyczące wizażu ?

pozdrawiam  Was serdecznie


Ania







 

10 komentarzy:

  1. ale super... ja mam Makijaż bez tajemnic Rae Morris, ale takich cudów tam nie ma. oj fajnie by było takie coś mieć. jeśli bym nie miała pomysłu to na pewno bym coś z tej książki wyciągnęła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , makijaże w tym albumie są naprawdę niezwykłe i mozna co nieco podpatrzeć :) pozdrawiam ! :)

      Usuń
  2. Nie widziałam tego albumu, a szkoda, bo widzę, że jest na co oko zarzucić ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest , jest ! :) Jak tylko będziesz miała okazję to kmoniecznie go obejrzyj , warty uwagi :) pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  3. wspaniała ta ksiazka..niestety nie mam jej ale załuje ze nie ma dostepu do niej u mnie w ksiegarni ani nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko internet zostaje :( chociaż z tego co czytałam na Facebooku to album mozna obejrzeć w szkole Ewy Winiarskiej w Szczecinie ...niestety nie wiem gdzie jeszcze mozna więcej zobaczyć album na zywo...pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  4. Oj zazdroszczę, Pani Dorota to moje guru.;) Póki co mam tylko kalendarz z jej pracami, ale mam nadzieję, że prędzej czy później trafi w moje ręce też album.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prace Pani Doroty są naprawdę niezwykłe , niesamowite i ten album jest ich pieknym zbiorem :)
      Zyczę Ci więc byś równiez niebawem cieszyła sie nim tak jak ja się cieszę :):)
      pozdarwiam , dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  5. Album naprawdę jest piękny , zdjęcia moga słuzyć za inspirację . Nie jest to jednak jak już wspomniałam w poscie poradnik o tym jak wykonac takie makijaze , notki sa krótkie i dla początkujacych na pewno niewystarczajace .pozdrawiam i równiez zyczę miłego dnia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje urodziny za kilka dni. Pozycja wysoko na wishliście! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie opinii.
Na pewno odwiedzę również Twoj blog , zaproszenie jest więc zbędne :)
Jeśli podoba Ci się mój Kolorowy Swiat to zostań w nim ze mną na dłużej i zaobserwuj.
Pozdrawiam Cię