Obserwatorzy

niedziela, 2 grudnia 2012

Makijaż "Gorąca czekolada z lodami malinowymi "

Witajcie po długiej przerwie!

 Szereg smutnych okoliczności zyciowych sprawił , że całkowicie byłam wyłączona z blogowego życia.
Dodatkowo przez tydzień dzielnie walczyłam z okropnym przeziębieniem , ale dziś się poddałam , bo jest coraz gorzej i wzięłam już antybiotyk...
Piszę więc do Was chora , z lekką temperaturą , ale tak bardzo stęskniłam się za blogowaniem  , że musiałam skrobnąc kilka słów , dzięki nim na pewno poczuję się trochę lepiej :)

Chciałabym dziś przedstawić Wam makijaż wykonany przeze mnie jakiś czas temu .
Jest on takim połączeniem cieplejszych  , złotawych  brążów oraz chłodną tonacją malinowych ust  , stąd też nazwa makijażu..



W makijazu użyłam następujących kosmetyków :

kółeczko korektorów Kryolan
korektor pod oczy Sephora
podkład Revlon ColorStay  do cery tłustej /mieszanej 150 Buff ( odcień dla mnie za ciemny w świetle dziennym , przy zdjęciach ok )
puder sypki Essence fixująco matujący (niebawem recenzja )
bronzer Gosh matowy
coeinie z paletki Sleek Storm  , Sleek Oh So Special
czarna kredka Kryolan kajal
eyeliner w pisaku Kryolan
tusz do rzęś Loreal Lash Architect 4 D
szminka Inglot matowa nr 59



Na zdjęciu może się wydawać , że jedno oko jest jasniejsze , drugie ciemniejsze , jest to jednak kwestia oświetlenia , bo z jednej strony było światło  na makijaz , z drugiej było ciemnej..Musicie mi to wybaczyć , niestety zdjęcia makijaży to wciąż próby  i mama nadzieję , że jednak będą coraz lepsze !

Dajcie znać jak Wam się podoba , a może nie podoba Wam się .
Chętnie przeczytam każdą opinię , również tą krytyczną , byleby krytyka była konstruktywna , bo chamskich i obrażliwych komentarzy publikować nie będę .

Jak poczuję się lepiej to z pewnością odwiedzę Wasze blogi i nadrobię wszelkie zaległości.
Sama mam masę tematów dla Was :)

pozdrawiam ciepło w zimowy grudniowy poranek !

Ania

20 komentarzy:

  1. Piękny makijaż, piękna pomadka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję , cieszę się ogromnie , że Ci się spodobał makijaż , ale Twoje i tak o niebo lepsze :)pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  2. Bardzo ładny ... Jak zawsze ;) dobrze ze wrocilas ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ! :) nawet nie wiesz jak miło mi czytać takie słowa ! :)

      Usuń
  3. Ja bym troszkę bardziej roztarła cienie, ale usta czadowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze jak coś zrobię to potem myslę , że zrobiłabym trochę inaczej ;)dziękuję Ci za opinię :) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  4. Zostałaś nominowana do blogowego plebiscytu: Liebster Blog
    http://isilie.blogspot.com/2012/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję Ci bardzo . Nie wiem jednak kiedy odpowiem , bo mam bardzo ograniczone możliwości czasowe , a zaległości duzo..nie obiecuję wiec :(

      Usuń
  5. dziękuję ! :) pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekoladka idealna mniaaaam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej ja nie jestem do zjedzenia hihi ;) a na powaznie to cieszę się , że spodobał Ci się makijaż :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam częsciej :)

      Usuń
  7. Świetny makijaż :)

    Bardzo fajny blog :)
    Obserwujemy???
    http://fashionismypassion-marta.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MIło mi , że podoba Ci się mój makijaz i blog:)
      Jeśli znajdę na Twoim blogu ineteresujace mnie tematy kosmetyczne to z pewnością zaobserwuję , a nie na zasadzie "obserwacji za obserwację" pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  8. Bardzo ładny makijaż :)
    Ładnie by wyglądał na jakiejś sesji zdjęciowej, ubrałabym Cię jeszcze w takie fajne futerko i voila!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa :):) pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  9. często noszę taki kolor ust :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie opinii.
Na pewno odwiedzę również Twoj blog , zaproszenie jest więc zbędne :)
Jeśli podoba Ci się mój Kolorowy Swiat to zostań w nim ze mną na dłużej i zaobserwuj.
Pozdrawiam Cię