Obserwatorzy

czwartek, 13 grudnia 2012

ESSENCE FIX MATTE puder sypki - recenzja plus zapowiedz niespodzianki dla Was !

Cześć !!!
 
Dziś chciałabym podzielić się z Wami recenzją na temat pudru , który dostałam  do testów bodajże juz z półtora miesiąca temu  , ze sklepu Ladymakeup.pl.
Jest to puder z  marki  Essence  , powszechnie dostępny w naszych drogeriach.
Przesyłka ogromnie mnie ucieszyła , bo dużo słyszałam dobrego o tym produkcie , a wcześniej nie miałam okazji testować.
Nie przedłużając ...

Przed Wami :
ESSENCE FIX MATT TRANSLUCENT LOOSE POWDER

 TRANSPARENTNY PUDER SYPKI UTRWALAJACO MATUJACY



OD PRODUCENTA

Ujednolica i matuje cerę , zapewnia trwały makijaż , bez efektu świecenia się przez cały dzień , dopasowuje się do każdego odcienia cery.

MOJA OPINIA:


OPAKOWANIE :

Puder jest zamknięty w niedużym plastikowym opakowaniu  , zabezpieczony folią ochronną(która niestety nie spełnia swojego zadania ..)
Mimo iz nie odkleiłam jej całkowicie , dziurki w opakowaniu są zbyt duże i puder jest dosłownie wszędzie . .Nie polecam go więc w podróż ..( chyba , że rozważymy przesypanie pudru do innego opakowania ..)
Samo opakowanie jest ogólnie lekkie , poręczne  , napisy nie ścierają się.

  STRUKTURA I DZIAŁANIE

Puder jest biały , ale na twarzy całkowicie przezroczysty(może bielić przy bardzo dużej ilości , ale efekt wybielenia mija po chwili )
Jest bardzo drobno zmielony - niczym pyłek.
Działaniem jestem pozytwnie zaskoczona i podzielam dobre komentarze- puder faktycznie fajnie matuje i utrwala makijaż na dłużej niz zwykłe tradycyjne pudry.
W porównaniu do mojego ulubienca Lily Lolo-ten  jest lepszy w trwałosci , skóra jest też po nim przyjemnie gładka ..
Moja cera jest mieszana w kierunku normalnej , więc u mnie efekt matu faktycznie uytrzymuje sie praktycznie cały dzień.
Poprawki w ciagu dnia nie są mi konieczne.
Do cer mieszanych myslę , że będzie idealny.
Do cer tłustych tez , ale czy poradzi sobie cały dzien ? tego nie wiem , to z pewnościa już sprawa indywidualna..
W przypadku cer suchych myślę , ze tez sie sprawdzi , ale nałożony oszczędnie.
Po codziennym użytkowaniu nie stwierdziłam żadnych negatywnych reakcji na moją skórę.
Używam go z przyjemnością biorąc pod w uwagę jego działanie :)




POJEMNOŚC , WYDAJNOŚĆ
Puder ma pojemnosć 15 , 5 g i śmiem twierdzić , że jest wydajny , ale sporo niestety pudru traci się przez nieprzemyślane opakowanie

SKŁAD

Skład do naturalnych nie należy ; aluminium , parabeny .Tu wygrywa mój Lily Lolo.
Jednak zaznaczam , że produkt w widoczny sposób nie zaszkodził mojej skórze,

Aluminium Starch Octenylsuccinate , Polyethylene Disodium EDTA , Sodium Dehydroacetate , Butylparaben , Ethylparaben , Maethylparaben , Propylparaben.

DOSTĘPNOŚĆ

Ogólnodostępny w drogeriach  stacjonarnych , internetowych , perfumeriach Douglas

CENA( ze sklepu ladymakeup.pl)

14 , 99 zł


PODSUMOWANIE

Jeśli szukacie niedrogiego , a porządnego pudru  , który zmatowi Waszą cerę i utrwali makijaz , a jednoczesnie nie będzie jej zbyt obciążał to serdecznie polecam Wam ten produkt !
Polecam jednak zakupić oddzielne pudełeczko i go przesypac.
Myślę jednak , że to niewielki minus zważywszy na tak dobre działanie produktu.
Jestem z niego zadowolona i chętnie będę go używała dalej.

Zapraszam Was do sklepu Ladymakeup.pl jesli chcecie go zakupić :)



Kupuj kosmetyki w sklepie Ladymakeup
Dziękuję tez Monice Busz -Rusieckiej za możliwość przetestowania produktu,.

Fakt iż  otrzymałam ten produkt za darmo nie wpływa na moją ocenę.

Posiadacie ten puder ? Lubicie ? Polecacie ? A moze polecacie inne ?



A na koniec zapowiedz niespodzianki dla Was !
Po weekendzie pojawi się na moim blogu  świąteczne rozdanie kosmetyczne  , pierwsze na moim blogu ! :) czekajcie więc cierpliwie :)


pozdrawiam

Ania


15 komentarzy:

  1. Słyszałam wiele dobrego o tym pudrze, ja w tym momencie utrwalam makijaż fixerem z ArtDeco ale pewnie i ten sprawdzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam ten fixer z ArtDeco , jest fajny i lubię go , ale gdybym miała porównac to myslę , że ten z Essence jest równie dobry więc po co przepłacać :D

      Usuń
  2. a ja zamiast tego używam skrobi ziemniaczanej i wychodzi mnie jeszcze ekonomiczniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to faktycznie ekonomiczie :) ja jakoś nie próbowałam jeszcze ze skrobią :) nakładasz ją samą czy z czymś mieszasz ? nie robi plam ?

      Usuń
  3. maaaaam i lubie go, minusem jest tylko to beznadziejnie opakowanie... ;//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie na minus niestety , ale sam puder tak , fajny , fajny i tani :)

      Usuń
  4. Mam go i bardzo dobrze się u mnie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super , że i u Ciebie dobrze się spisuje :) pozdrawiam

      Usuń
  5. ja mam podobny z physio. dałam za niego ze 3 razy więcej i chyba niczym nie różni się od tego xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , czasem płacimy tylko za markę baz opakowanie :)

      Usuń
  6. Na co dzień używam z mySecret, ale słyszałam , że ten z essence jest też dobry!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To coś dla mnie :-) Muszę go kupić

    OdpowiedzUsuń
  8. ale wszyscy kusza tym pudrem, u mnie tylko połowa szafy essence i nie ma tego cudeńka........:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę musiała mu się przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie opinii.
Na pewno odwiedzę również Twoj blog , zaproszenie jest więc zbędne :)
Jeśli podoba Ci się mój Kolorowy Swiat to zostań w nim ze mną na dłużej i zaobserwuj.
Pozdrawiam Cię