Obserwatorzy

środa, 26 grudnia 2012

Makijaż świąteczny

Witajcie !

  Jak to się mówi : Swięta , Swięta i po Swiętach...
Czy tylko ja mam wrażenie , że czas pędzi jak szalony ??
Mam nadzieję , że Swięta upłynęły Wam w prawdziwie pięknej atmosferze , spokoju i zdrowiu .
Mnie Mikołaj w tym roku hojnie obdarował kosmetycznymi podarkami , niebawem pokaże Wam co będę testować :D

A dziś przychodzę do Was z makijażem świątecznym , nieco spóznionym  , ale obiecałam , że się pojawi , więc oto jest.
Wcześniej niestety nie miałam czasu na przygotowanie nic dla Was , choć masa pomysłów na posty w mojej głowie :D

Przejdżmy do makijazu.
Makijaż świąteczny powinien być moim zdaniem mocniejszy niż zwykły dzienny ,  kobiecy , podkreślający urodę.
Na powiekach skupiłam się na połączeniu różnych odcieni brązów , ale głównym akcentem jest złoto.
Usta również w kolorze :)

Makijaż prezentuje się tak :




 
Kosmetyki , których użyłam przy tym makijażu to :
  • kamuflaże Kryolan
  • podkład Revlon Colorstay do cery mieszaej/tłustej nr 110 ivory
  • korektor pod oczy sephora
  • puder sypki Essence fix Matte
  • bronzer matowy Gosh
  • rozświetlacz Inglot nr 83
  • baza pod cienie ArtDeco
  • pigment złoty z Gosh
  • cienie mix z paletek Sleek - Storm , Sparkle 2 , The Original
  • czarna kredka kajal Kryolan
  • eyeliner w pisaku Kryolan
  • tusz do rzęs Loreal Lash Architect 4D
  • pomadka Essence nr 44
 
 


 Dajcie znać czy Wam się spodobał :)

Pozdrawiam !

Ania





38 komentarzy:

  1. hah! Mikołajka! ;D czapka mnie rozbroiła ;D
    makijaż taki uniwersalny i każdemu powinien pasować. ta klasyczna czerwień po prostu piękna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pożyczyłam czapę od Mikołaja , a co ! :) :D
      kolorek tej czerwieni tez mi się strasznie podoba :)

      Usuń
  2. makijaż ładny ale dla mnie chyba zbyt za ciemny...


    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy musi dopasowac makijaz do siebie :) można zrezygnowac z ciemnych ust i skupić się tylko na oczach np bądz na odwrót :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Mi się makijaż podoba. ja niestety nie miałam sił na wymyślne makijaże to całe sprzątanie i pichcenie wyzuło ze mnie całą energię i ratowałam się UD Basics (viva neutrale) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że Ci się podoba.Jestem strasznie ciekawa UD Basics , czekam na recenzję :)

      Usuń
  4. swietnie dopasowalas kolor ust do makijazu oka, super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , cieszę się ogromnie , że spodobało Ci się :)

      Usuń
  5. Świetny makijaż, ja natomiast wybrałam bardziej jaśniejsze kolorki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za mołe słowa! ja ogólnie jakoś nawet na codzień lepiej czuję się w ciemniejszych kolorach :)
      A jakie kolory wybrałas ? :)

      Usuń
  6. a ja tam nie uznaje zasady jak ciemne usta to oczy delikatne i odwrotnie, wszystko jest dla ludzi:)
    Smialo w makijaz sylwestrowy mozna go zamienic, doklejajac piekne rzesy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wizaż21 ja też tak uważam , że wszystko jest dla ludzi i mozna poeksperymentować ! :) Makijaż to w końcu też zabawa kolorami , a nie sztywne zasady :)

      Usuń
  7. Bardzo ladny makijaz i swietnie pasuje do Swiat. U mnie rowniez makijaz byl mocny, usta takze podkreslilam czerwienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mila za te słowa , a co do czerwieni to fakt 0 ten kolor wydaje mi się być idealny na takie UROCZYSTOŚCI ! :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Barwna no jasne , że tak ! ;) klasyczna czerwień zawsze w modzie ;)

      Usuń
  9. Śliczny makijaż, bardzo mi się podoba ;)
    Jest wykonany bardzo dobrymi jakościowo kosmetykami ;)
    Obserwuję i czekam na więcej takich fajnych propozycji makijażowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za przemiłe słowa , które motywują do dalszej pracy :) Kosmetyki fakt 0 są to takie , które mogę smiało polecić :) dziękuję tez za obserwację , niebawem propozycja makjazu sylwestrowego :)pozdrawiam

      Usuń
  10. Bardzo fajny i faktycznie świąteczny. Czapka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję Ci bardzo , a czapka widzę , że gra tu niemalze pierwsze skrzypce hehe :D

      Usuń
  11. rozumiem ;) mi też nie podpasował. Ale fakt faktem, miałam wtedy bardzo małe doświadczenie w operowaniu tuszami i znacznie brzydsze i rzadsze rzęsy, niż obecnie, więc może to też miało wpływ.
    Ja jeszcze do róży ;)

    makijaż jest boski! uwielbiam takie ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kosmetasiu za odpowiedz w sprawie tuszu oraz opinię o makijazu :) bardzo mi miło :)

      Usuń
  12. makijaż bardzo ładny! :) szczególnie oczy!

    p.s.
    Zostałaś nominowana na moim blogu - http://juss1992.blogspot.com/ do Liebster Award' !! Zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiłe słowa oraz nominację , ale kiedy ja zdąże odpowiedzieć :( mam tak mało czasu , ech :(

      Usuń
  13. Ładny makijaż, ja w tym roku miałam różowo-granatowy i przy dawaniu buziaków dziadkowi zostawiłam mu granatowy odcisk na policzku. :)
    Na swoim blogu dodałam odpowiedź na Twój komentarz.
    http://i-am-diamonds.blogspot.com/2012/12/odzywka-sensique.html?showComment=1356879530715#c6321677721328403504

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rózow granatowy musiał fajnie wyglądać :)
      dziękuję za odpowioedz , juz zerkam :)

      Usuń
  14. śliczna z Ciebie mikołajka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie opinii.
Na pewno odwiedzę również Twoj blog , zaproszenie jest więc zbędne :)
Jeśli podoba Ci się mój Kolorowy Swiat to zostań w nim ze mną na dłużej i zaobserwuj.
Pozdrawiam Cię