Obserwatorzy

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Makijaż Sylwestrowy dla Ladymakeup zapowiedż

Witajcie !

Dziś szybciutko i króciutko- oto zapowiedż makijażu sylwestrowego wykonanego przeze mnie dla Ladymakeup  ( www.ladymakeup.pl )


Makijaż jeszcze dziś ma ukazać się na stronie Ladymakeup ( edit - tu możecie zobaczyć KLIK)
 
Tam też znajdziecie więcej zdjęć makijazu , zbliżeń na oczy , wykonanie krok po kroku oraz listę użytych kosmetyków.

Mam nadzieję , że moja propozycja Wam się spodoba ! :)

Szampańskiej zabawy dla wszystkich  !!!!

pozdrawiam
Ania










38 komentarzy:

  1. Wygląda pięknie:) czekam na link z listą kosmetyków i dodatkowymi ujęciami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) link już jest , zapraszam :)

      Usuń
    2. widziałam wszystkie zdjęcia i utwierdziłam się w przekonaniu, że makijaż jest piękny

      Usuń
  2. Make-up super. Uwielbiam takie mocno podkreślone oczy :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że Ci się spodobał.Wszystkiego najlepszego ! :)

      Usuń
  3. Faktycznie lubisz mocne oko:) Ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie. Lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, dużo miłości spełnienia marzeń:*
    Makijaż bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że podoba Ci się :0:) i dla Ciebie Karola wszystkiego naj , naj !!!

      Usuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku i spełnienia wszystkich marzeń życzy http://i-am-diamonds.blogspot.com/
    P.S. Ładny makijaż, ale nie dla mnie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Iza , wszystkiego najlepszego ! :)

      Usuń
  7. obserwuje oczywiście ;), a make-up cudowny, nie mogę się napatrzeć ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz , przemiłe w nim słowa i obserwację :)

      Usuń
  8. przepiekne makijaze wykonujesz :) :*** buziaczki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , to dla mnie ogromny komeplemnt przeczytać takie słowa od profesjonalistki :):) Twoje to sa niesamowite... :) pozdrawiam

      Usuń
  9. Makijaż prześliczny! Mocne, intensywne kolory, czyli tak jak lubię :)
    Obserwuję i życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te słowa!jest mi bardzo miło.Wszystkiego najlepszego !

      Usuń
  10. piekny makijaż kochana !!!! juz lukam do lady żeby Cie podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi sie Twoja twarz- podklad widac swietny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dorota , podkład jest moim hitem roku 2012 , jak dotąd najlepszy !

      Usuń
  12. Witam w Malinowym Klubie:) Odwaga w prezentowaniu makijażu, to jest coś czego w klubie potrzebujemy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Malinko za przyjęcie mnie !!! :) :):)odwagi w makijazu mi nie brakuje ;)

      Usuń
  13. Makijaz piekny , ja uwielbiam takie intensywne makijaze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubię mocniej podkreślone oko , choć ten jeszcze nie jest taki super mocny :D
      dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  14. super:)

    pozdrawiam Malinową Klubowiczkę i zapraszam do siebie;)
    dodaje do obserwowanych:*

    OdpowiedzUsuń
  15. cudny:)

    zapraszam na ROZDANIE ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie opinii.
Na pewno odwiedzę również Twoj blog , zaproszenie jest więc zbędne :)
Jeśli podoba Ci się mój Kolorowy Swiat to zostań w nim ze mną na dłużej i zaobserwuj.
Pozdrawiam Cię