Obserwatorzy

niedziela, 30 grudnia 2012

Sylwestrowe pazurki z Inglotem !

Cześć Dziewczyny !

Dziś sylwestrowo , brokatowo , ale tym razem na paznokciach .

Mikołaj w te Święta obdarował mnie wieloma pięknymi prezentami  ,  wsród których  znalazły się te 2 lakiery , idealne w ducie   na noc sylwestrową :)

 fiolecik to nr 956 , a drugi to w Inglot PRO PERFECTION do zdobienia  z prześlicznym , mieniącym się brokatem.

I jak już mówiłam uwielbiam lakiery Inglota :)



 Całość prezentuje się moim zdaniem ślicznie :) ( może dlatego , że jestem prawdziwą sroką i kocham wszystko co się świeci ?:)
Na koniec uzyłam wysuszaczo-nabłyszczacza , również z Inglota .

 
 



 
 
 
 
I jak Wam się podoba ?


Na jakie kolorki postawicie w Sylwestra ? :)

Pozdrawiam i życzę Wam szampańskiej zabawy , a także spelnienia marzeń w Nowym Roku !

ps. przypominam o rozdaniu  , tylko do jutra ! do wygrania paletka cieni Sleek Sparkle 2
http://konsultantkaania.blogspot.com/2012/12/rozdanie-swiateczno-noworoczne.html


Ania

27 komentarzy:

  1. Fajnego masz mikolaja;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie ten brokat, ja sama mam chyba nawet ten sam odcien fioletu z Inglota. W tej chwili na moich paznokciach jest pomarancz wiec bede miec szalonego Sylwka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kocham fiolety zarówno w makijażu jak i na paznokciach :)
      udanej zabawy Dorota !

      Usuń
  3. piekne pazurki, u mnie tez bedzie brokat, zdecyduje jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladne sylwestrowe pazurki. U mnie rowniez brokacik prawdopodobnie czerwony z Orly a makijaz czern,zloto i odrobina brokatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra manicure! Uwielbiam fiolety na paznokciach, a sylwestrowe połączenie z brokatem, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie , dziękuję . Tez kocham fiolety :)

      Usuń
  6. boskie pazurki! ja właśnie dziś żałuję, że nie mam żadnego brokatowego lakieru i nie mogę poszaleć na paznokciach. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że Ci podobają :) Ty za to widziałam , że szalejesz z makijazami sylwestrowymi :)

      Usuń
  7. Brokaty górą!:)A paletkę Sparkle właśnie wygrałam w innym rozdaniu.Również super zabawy sylwestrowej życzę!!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barwna zdecydowanie brokaty górą ooo tak ! :D gratuluję wygranej paletki :)
      Baw się dziś dobrze , pozdrawiam!

      Usuń
  8. ładny ten lakier! ja jeszcze nie wiem co zrobię, ale coś wymyślę mimo, że siedzę w domu przed filmem a potem lulu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez sie podoba :) to czekam równiez na jakies Twoje lakierowe dzieła :)

      Usuń
  9. Świente !! idealne na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie zrobiłas sobie pazurki! uwielbiam fioletowy kolor i takie mieniące sie paznokcie:) robią wrarzenie! musze też sobie sprawić taki lakier z inglota:) cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , tez kocham fiolety :)
      daj znać jak u Ciebie sprawują sie lakiery jak sobie kupisz :)

      Usuń
  11. ślicznie to wygląda :) sama bardzo lubię takie brokatowe lakiery na paznokciach ale potem zmywa się je strasznie długo ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aldonko zmywanie katastrofa , ale jak zrobisz z tym patenetenm co Ci pisałam to szybciutko schodzi wszystko :)

      Usuń
  12. pazurki super! ja tez lubię bardzo brokatowe lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne paznokcie:)

    Pozdrawiam i obserwuję koleżankę z Malinowego Klubu:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie opinii.
Na pewno odwiedzę również Twoj blog , zaproszenie jest więc zbędne :)
Jeśli podoba Ci się mój Kolorowy Swiat to zostań w nim ze mną na dłużej i zaobserwuj.
Pozdrawiam Cię