Obserwatorzy

sobota, 8 grudnia 2012

Makijaż inspirowany Sagą Zmierzch - konkurs u Maatleny !!!

Cześć !

Dziś przychodzę do Was jako wampirzyca :D
Jak Wam się podobam ?

Mój makijaż jest odpowiedzią na konkurs zorganizowany u Maatleny  
http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/11/wampirczy-konkurs.html

Jako , że jestem wielką wielbicielką Sagi Zmierzch nie mogę nie wziąc udziału i konkurs był świetną motywacją dla mnie do stworzenia takiego oto makijazu :)
Nie inspirowałam się jakoś szczególnie daną postacią itp , Saga niezaprzeczalnie kojarzy się z wampirami , a to moja interpretacja wyglądu wampira ;) a raczej wampirzycy :D




Do makijazu uzyłam następujących kosmetyków :

rożswietlacz w kremie Inglot
podkład Revlon Colorstay 150 Buff
kamuflaże Kryolan
Korektor pod oczy Sephora
Puder sypki Anti Shine Kryolan
Bronzer Gosh matowy
baza pod cienie Inglot
czarna kredka Sephora
cienie - paletki Sleek : Respect , Storm , Snapshots , Oh So Special
tusz do rzęs Loreal Lash Architect 4D
eyeliner w pisaki Kryolan
usta : cienie z paletki NYX plus bezbarwny błyszczyk Essence
sztuczna krew- dwa odcienie , marki Kryolan


Jak Wam się podoba makijaż ?

pozdarwiam

Ania


Edit .:

Byłam o krok od wygranej ! :)
Jest to dla mnie duże wyróznienie   , że Maatlena zwróciła swoja uwgę na mój makijaż :)
http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/12/makijazowy-konkurs-o-wampirach-wygrywa.html

 
 
 

21 komentarzy:

  1. Przerażająco fajny makijaż!:) 3mam kciuki za Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow rewelacyjny:) życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Czarnula :) Cieszę sie , że Ci się spodobał ! :)

      Usuń
  3. Fajny makijaż ciekawa interpretacja najbardziej podoba mi się oko z profilu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miały być jesszcze sztuczne kły , ale okazało się niestety , że te zakupione przeze mnie na moje zębiska nie pasują :/ cieszę sie , że spodobał Ci się makijaz :)

      Usuń
  4. wow, piorunujący efekt

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki własnie chciałam osiągnąc , dziękuję za komentarz , równiez pozdrawiam :)

      Usuń
  5. makijaz przerażająco piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. klimatycznie bardzo. świetne cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne cieniowanie a efekt bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komplement od prawdziwej wizazystki to naprawe dla mnie wyróznienie :) dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba, życzę Ci wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
  9. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie opinii.
Na pewno odwiedzę również Twoj blog , zaproszenie jest więc zbędne :)
Jeśli podoba Ci się mój Kolorowy Swiat to zostań w nim ze mną na dłużej i zaobserwuj.
Pozdrawiam Cię