Obserwatorzy

czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołajkowe prezenty !

Cześć dziewczyny !

Jak ja uwielbiam dostawac prezenty ! :)  ( czy jest ktoś kto nie lubi ??)

Dziś rano przy moim łózku wisiała taka oto wielka skarpeta wypełniona tajemniczą zawartością...


Podekscytowana  , z bijącym sercem zerknęłam co jest w srodku ..:)

a tam taka oto paczuszka sygnowana logo mojego ulubionego sklepu Ladymakeup.pl !

( Mikołaj wiedział , gdzie zaopatrzyć się w prezenty ;))

patrzcie jakie cudowności ! :)

 
pędzle z Real Techniques!!!!która pędzlomaniaczka o nich nie marzy ? :)
i prezencik w postaci pędzelka do eyelinera z Sigmy  , dla mnie wielkie wooow:)

 
najnowsze paletki Sleek : PPQ  Shangri-La Respect i  Supreme :D:D
moja kolekcja więc powiększyła się hihi.Mam juz 7 paletek  , a czekam jeszcze na Sparkle2 ,  ktora pojawi sie niebawem u Ladymakeup.



 
 
mini błyszczyko-breloczki ze Sleeka - urocze !




 dodatkowo 3 testery cieni z Essence i próbka podkładu równiez z tej firmy :):)


Jestem bardzo szczęsliwa z tych prezentów , dziękuję Ci kochany Mikołaju za te wspaniałosći ! ( chyba byłam grzeczna w tym roku skoro tyyle prezentów dostałam :)
 i dziekuję też  Monice Busz ze sklepu Ladymakeup za dodatkowe drobiazgi i zaopatrzenie Mikołaja w te cudeńka:)

A Wy obchodzicie Mikołajki ? Lubicie ?


Jesli same chciałybyście sobie zrobić jakis fajny prezent kosmetyczny to zapraszam do sklepu Moniki , produktów do wyboru , do koloru , na każdą kieszeń !

pozdrawiam

Ania
 
 
 
 





 
 
 
 

Kupuj kosmetyki w sklepie Ladymakeup

14 komentarzy:

  1. to musial byc mily poczatek dnia dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, Mikołaj bardzo się postarał! Chociaż ja na swojego też nie mogę narzekać.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postarał się , postarał:) a Twój tez taki kosmetyczny był ? :)

      Usuń
  3. gratis pędzelek sigmy?:D jak to zrobiłaś.. też chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jakie to wszystko piękne, chciałabym kiedyś spróbować pędzelków Real Techniques :) To się mikołaj spisałą na 6+:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mikołaj musi Cię bardzo lubić, same cudności dostałas :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie opinii.
Na pewno odwiedzę również Twoj blog , zaproszenie jest więc zbędne :)
Jeśli podoba Ci się mój Kolorowy Swiat to zostań w nim ze mną na dłużej i zaobserwuj.
Pozdrawiam Cię